Algemene voorwaarden versie 1.1
Witgoedreparatie De Sprint
1. Definities
Klant : Afnemer van een dienst/ degene die een reparatie nodig heeft
Reparatieverzoek : Verzoek van een klant tot het repareren van een defect witgoed apparaat.
No Show: Klant is niet aanwezig op afgesproken tijd en datum op afgesproken locatie
Externe monteur : monteur die niet in dienst is bij Witgoedreparatie De Sprint maar wel met ons samenwerkt. Vaak is dit een zzp’er (die al vaker met ons heeft samengewerkt)
2. Onze werkwijze
Witgoedreparatie De Sprint werkt zowel met eigen monteurs als met externe monteurs. Alle monteurs waar wij mee samenwerken zijn volgens de wettelijke normen gecertificeerd en gescreend. Wanneer onze eigen monteurs volgeboekt zitten, schakelen wij externe monteurs voor u in (zzp’ ers).
Een van onze planners kijkt eerst of wij eigen monteurs tot uw beschikking hebben in uw regio. Indien wij geen monteurs hebben dan sturen wij een externe monteur naar de afspraak. Alle communicatie en facturatie verloopt via Witgoedreparatie De Sprint, tenzij anders afgesproken. U krijgt altijd een bon mee waarop een telefoonnummer vermeldt staan; neem contact op met dit nummer voor vragen en/of voortgang.
3. Diagnosekosten en Tarieven
De diagnose kosten bedragen is €65,- inclusief BTW – hier zit 15 minuten reparatietijd bij inbegrepen. Indien een klant afziet van een reparatie dan betaalt de klant enkel de diagnosekosten.
Indien de monteur langer nodig heeft dan 15 minuten reparatietijd dan wordt er per 15 minuten € 19,50 in rekening gebracht.
4. Afspraak maken
De klant kan een afspraak telefonisch, via de e-mail of de website inplannen.
5. Annuleren
Kosteloos annuleren kan alleen tot 72 uur voor aanvang van uw afspraak. Bij annuleringen binnen 24 uur voor de afspraak brengen wij €50,- annuleringskosten in rekening. Bij annuleringen binnen 72 uur voor de afspraak brengen wij €22,50 in rekening.
Bij een No Show van de klant worden de totale kosten van €65,- in rekening gebracht bij de klant.
6. Garantie
De klant heeft recht op garantie zonder en met gebruik van onderdelen. Er geldt een garantietermijn van 3 maanden (indien hetzelfde probleem plaatsvindt binnen 3 maanden na reparatie).
Indien de monteur een nieuw probleem constateert worden de diagnose kosten en eventuele montage- en onderdeel-kosten opnieuw in rekening gebracht bij de klant.
7. Klachtenprocedure
Indien een klant een klacht heeft met betrekking tot een uitgevoerde reparatie dan dient de klant dit binnen zeven dagen per e-mail (of klachtenformulier wat beschikbaar is op de website) kenbaar te maken. Witgoedreparatie De Sprint neemt uw klacht altijd professioneel in behandeling en streeft ernaar om samen met u tot een oplossing te komen. Uw klacht wordt binnen 14 werkdagen in behandeling genomen.
8. Geschillenprocedure
Het Nederlands Recht is op deze voorwaarde van toepassing. De Rechtbank in Amsterdam is bij uitsluiting bevoegd om kennis te nemen van alle geschillen tussen partijen.